Presentació dels llibres guanyadors dels Premis Literaris 2023

Portades llibres premis 2023

Els llibres de l’edició 2023 dels Premis Literaris, que organitzen conjuntament cada any l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona, es presentaran el proper dimecres 22 de novembre, a les 18 h, al bar Cal Pintxo (C/ de Sant Ramon, 154, 08290 Cerdanyola del Vallès).

Els guanyadors es van donar a conèixer el mes de maig passat, en l’acte de lliurament de premis que es va celebrar a la UAB. El XXIX Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders» va recaure en Eduard Roure Blàvia per l’obra El metall i els turons; el XXVIII Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» va ser per a Alexandre Planas Ballet pel recull Projeccions; mentre que el XIV Premi de Narrativa Breu per a Joves «Caterina Albert» va anar a parar a Mireia Mejías Roca pel relat Apatia.

A l’acte, hi assistiran representants de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès; la vicerectora d’Innovació i de Projectes Estratègics de la Universitat Autònoma de Barcelona, Rosa María Sebastián; i els autors dels llibres.

L’esdeveniment inclourà la presentació de les bases de la convocatòria dels Premis Literaris 2024 i un espectacle de poesia visual culinària protagonitzat per David Ymbernon. La conducció de l'acte anirà a càrrec d'Issac Gómez, cuiner del restaurant Cap i Cua de Cerdanyola del Vallès.