Notícies

Es lliuren els premis literaris 2017 de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

Ahir, dijous 4 de maig, a les 18 h, es va celebrar l’acte de lliurament dels premis literaris del 2017, que organitzen cada any conjuntament la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

L’acte va celebrar-se a la Sala Teatre de la UAB, que va acollir a 62 persones, i van ser-hi presents Carlos Sánchez, vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB; Carles Escolà, alcalde de Cerdanyola del Vallès, i Elvi Vila, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

Acte de lliurament dels premis literaris 2017

cartell acte lliurament premis 2017

El proper dijous 4 de maig, a les 18 h, se celebrarà l’acte de lliurament dels premis literaris que convoquen anualment l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquesta vegada, la celebració s’esdevindrà a la Sala Teatre de la UAB (plaça Cívica) i, per tant, el campus tornarà a acollir el lliurament de premis, després de diverses edicions consecutives realitzant-se a diferents emplaçaments de Cerdanyola del Vallès.

S'obre el període de deliberació dels premis literaris 2017

Dilluns 13 de Febrer es van tancar els formularis d'inscripció als Premis Literaris 2017.

Volem agraïr la participació de tots i totes les persones que ens han fet arribar els seus originals.

Hem rebut un total de 17 novel·les (Premi Valldaura - Memorial Pere Calders), 34 relats breus (Caterina Albert) i 42 llibres de poesia (Miquel Martí i Pol), que opten a concurs.

Entrem, doncs, en fase de deliberació... estigueu ben atents!

Pàgines