Acte de lliurament dels Premis Literaris 2013 el proper 9 de maig

Coberta triptic premis literaris 2013

El proper dijous 9 de maig, a les 19:30 hores, tindrà lloc l’acte de lliurament dels premis literaris de 2013, que organitzen cada any conjuntament la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

Enguany, els organitzadors han decidit recuperar el Premi de Narrativa Breu per a joves autors/es Caterina Albert, que se suma així al XIX Premi de Novel·la Valldarura-Memorial Pere Calders, al XVIII Premi de Poesia Miquel Martí i Pol i al XXX Premi de Poesia Divendres Culturals.

L’acte de lliurament es celebrarà al Museu d’Art de Cerdanyola (MAC)-Can Domènech de Cerdanyola del Vallès i comptarà amb la presència de la Sra. Carme Carmona, alcaldessa de Cerdanyola del Vallès, de la Sra. Montserrat Montiel, regidora de cultura de Cerdanyola i de la Dra. Sílvia Carrasco, vicerectora d’estudiants i cooperació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La presentació dels premis serà a càrrec de Martí Sales, jove músic, escriptor i actor vinculat a la comunitat de la UAB.

Aquesta edició tornarà a comptar amb el suport de Cultura en Viu, que aproparà la comunitat universitària a la cerimònia, a través de l’actuació del Cor de Cambra de la UAB, sota la direcció de Poire Vallvé.