Acte de lliurament dels premis literaris 2015 de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

Premis Literaris 2015

El procés de selecció de les obres guanyadores dels Premis literaris de 2015, que organitzen cada any conjuntament la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, va finalitzar el 29 d’abril passat quan el jurat va deliberar el resultat final de cada categoria.

En aquesta edició, han optat al Premi de Novel·la «Valldaura – Memorial Pere Calders» un total de 18 obres; al Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» 76 obres; al Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert» 53 obres i al Premi de Poesia «Divendres Culturals» 139 obres.

El dijous 7 de maig, a les 19.30 h, tindrà lloc l’acte de lliurament de premis, en què s’anunciaran les obres guanyadores de cada modalitat:

XX Premi de Novel·la «Valldaura – Memorial Pere Calders»
XIX Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol»
V Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert»
XXXI Premi de Poesia «Divendres Culturals»

Enguany, els organitzadors han decidit que l’acte de lliurament se celebri a la Sala Enric Granados de la nova Biblioteca Central de Cerdanyola del Vallès (Pl. d’Enric Granados, 1), inaugurada el 28 de març passat, al qual assistiran la Sra. Carme Carmona, alcaldessa de Cerdanyola del Vallès, la Sra. Montserrat Montiel, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, i el Dr. Manel Sabés, vicerector de Relacions Institucionals i Territori de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La presentació dels premis serà a càrrec de Ricard Gàzquez, filòleg i responsable de l’Aula de Teatre de la UAB.

Aquesta edició tornarà a tenir el suport de Cultura en Viu de la UAB, que aproparà la comunitat universitària a la cerimònia a través d’una lectura dramatitzada conduïda per l’Aula de Teatre de la UAB.