Es publiquen els premis literaris 2013

El divendres 8 de novembre es van presentar les obres guanyadores de la passada edició dels premis literaris 2013, que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

La presentació es va celebrar al MAC-Can Domènech de Cerdanyola del Vallès, dins el marc de les Festes de Sant Martí, i van ser-hi presents els autors guardonats, la regidora de Cultura de l’Ajuntament, Montserrat Montiel, i la vicerectora d’Estudiants de la UAB, Sílvia Carrasco.

Els autors dels llibres van ser els encarregats de presentar les seves pròpies obres: Anna Salgot i de Marçay, guanyadora del XIX Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», amb l’obra Notícies del passat; David Figueres Felip, guanyador del XVIII Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», amb l’obra Derelictes; i Helena Codorniu Dejuan, guanyadora del IV Premi de Narrativa breu per a joves autors/es «Caterina Albert», amb l’obra El transportista d'orgues.

Les obres han estat editades pel Servei de Publicacions de la UAB en format paper i electrònic, exceptuant el relat breu, que únicament es publicarà en format de llibre electrònic i en accés obert.

A més, durant l’acte es va commemorar el desè aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol amb un recital de poesia i posteriorment es van presentar les bases de la nova convocatòria dels premis literaris, que obrirà el període d’inscripcions el 13 de gener de 2014.

L’acte va finalitzar amb l’anunci del veredicte dels guanyadors de la Nit Lab MAC-Tancats al Museu.