Premis literaris 2015: Acte de presentació dels llibres guanyadors

Llibres Premis 2015

El 5 de novembre, a les 19.00 h, es presentaran al Museu d’Art de Cerdanyola (MAC)–Can Domènech els llibres guardonats amb els premis literaris de 2015, que organitzen conjuntament cada any l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

A l’acte, hi intervindran les següents autoritats:

· Elvi Vila, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

· Manel Sabés, vicerector de Relacions Institucionals i Territori de la Universitat Autònoma de Barcelona.

I els guanyadors/ores dels premis 2015:

· Sònia Parella Rubio, XXI Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», amb l’obra Baraca. La forja d’un destí.

· Glòria Coll Domingo, XX Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», amb l’obra Territori inhabitable.

· Azucena Moya Morcillo, VI Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert», amb l’obra L’home del barret.

· Javier Castrillo Salvador, XXXII Premi de Poesia «Divendres Culturals», amb l’obra Desescombro.

L’acte s’amenitzarà amb la musicalització d’uns poemes a càrrec d’Antoni Rossell i de Susanna Rafart, i es presentaran les bases de la convocatòria dels Premis Literaris 2016.