Premis literaris de 2014: Acte de presentació dels llibres

Presentació Premis Literaris 2014

El 12 de novembre, a les 19.30 h, es presentaran al Museu d’Art de Cerdanyola (MAC)–Can Domènech els llibres guardonats amb els premis literaris de 2014, que organitzen conjuntament cada any l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

En l’acte, hi intervindran les següents autoritats:

· Carme Carmona, alcaldessa de Cerdanyola del Vallès.

· Montserrat Montiel, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

· Manel Sabés, vicerector de Relacions Institucionals i Territori de la Universitat Autònoma de Barcelona.

I guanyadors:

· Francesc Xavier Torrents, Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders» de 2014, amb l’obra La memòria del cor.

· Arturo Padilla de Juan, Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert» de 2014, amb l’obra Somriures davant l’aparador.

· Darío Frías, Premi de Poesia «Divendres Culturals» de 2014, amb l’obra La dimensión de lo invisible.

Us hi esperem!

Data: 12.11.14

Hora: 19.30 h

Lloc:  Museu d’Art de Cerdanyola (MAC)–Can Domènech. Carrer de Sant Martí, 88. Cerdanyola del Vallès