Presentació dels llibres dels Premis Literaris 2017

Premiats 2017

- Les obres han estat editades pel Servei de Publicacions de la UAB

- Disponibles les bases de la convocatòria dels Premis Literaris 2018

El divendres 17 de novembre es va celebrar l’acte de presentació de les obres guanyadores dels Premis Literaris 2017, que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Els autors i les obres guardonades, que ja van ser anunciats en l’acte de lliurament de premis del mes de maig passat, són: Gabriel Martínez i Surinyac, XXIII Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», amb l’obra El foraster del Congost; Joan Calsina, XXII Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», amb l’obra Entre tu i jo, nosaltres; i Martí Romaní Picas, VIII Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert», amb l’obra L’hora de la mort.

Un any més, les obres han estat editades i publicades pel Servei de Publicacions de la UAB en format paper i electrònic, exceptuant-ne el relat breu, del qual s’ha publicat el llibre electrònic d’accés gratuït.

Com és habitual, la cita cultural va transcórrer al Museu d’Art de Cerdanyola (MAC) – Can Domènech, en un acte conduït per Alejandro Rodríguez i en què van ser-hi presents els autors guardonats, el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB, Carlos Sánchez, l’alcalde de Cerdanyola del Vallès, Carles Escolà, i la regidora de Cultura de l’Ajuntament, Elvi Vila.

L’acte va començar amb l’anunci de les bases de la nova convocatòria dels Premis Literaris 2018, el període d’inscripcions de la qual s’iniciarà l’11 de desembre a través d'aquesta pàgina web.

La trobada es va amenitzar amb una actuació de poesia visual a càrrec del Mag Hausson. L’acte es va cloure amb el lliurament dels Premis Nit Lab-MAC «Tancats al museu» 2017, organitzats per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.