Darreres notícies

S'atorguen els premis literaris de la UAB i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

Premis-literaris-2022
El XIII Premi de Narrativa Breu per a Joves “Caterina Albert” ha estat per Anna Pallejà Franquet, de Tarragona, amb l'obra titulada “Tres missatges per oblidar-te”; el XXVII Premi de Poesia “Miquel Martí i Pol” s'ha concedit al recull de poemes “Pedra, paraula i ànima”, del terrassenc Pep Cortès Vila; i el XXVIII Premi de novel·la "Valldaura-Memorial Pere Calders", ha estat pel balaguerí Francesc Puigpelat i Valls, per l’obra “L'estiu que vam jugar a ser Hercule Poirot”. Enguany s'han rebut un total de 159 originals, dels quals 17 corresponen a relats breus, 89 llibres de poesia i 53 novel.les.
Etiquetes

Lliurament dels Premis Literaris de la UAB i l'Ajuntament de Cerdanyola

premis-2022
La UAB i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès celebren l’acte de lliurament de Premis Literaris 2022 el proper dijous, 12 de maig, a la Sala Teatre de la UAB. L’esdeveniment serà híbrid (presencial i virtual) i es donaran a conèixer les obres premiades de la categoria de novel·la, poesia i narrativa breu.
Etiquetes

Gemma Romeu presenta "Silenci al fiord" a Tona

Gemma Romeu i la seva novel·la Silenci al fiord

L'escriptora osonenca, Gemma Romeu, presentarà el llibre "Silenci al fiord" al seu municipi natal, Tona. La novel·la va ser premiada el maig passat amb el XXVII Premi "Valldaura – Memorial Pere Calders" de 2021 i es va presentar oficialment el 2 de desembre a Cerdanyola del Vallès.

La propera presentació del llibre se celebrarà a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Tona i estarà conduïda per l'escriptor Antoni Pladevall.

S’obren les inscripcions als Premis Literaris 2022 de la UAB i l’Ajuntament de Cerdanyola

Convocatoria 2022

La Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès convoquen una nova edició del Premis Literaris per al 2022. Els originals es podran enviar a partir del d’avui 3 de desembre, a través del formulari de la pàgina web del certamen.

La Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès presenten els llibres guanyadors dels Premis Literaris 2021

Premis 2022 llibres 2021
“Silenci al fiord” (novel·la), “Aixoplucs” (poesia) i “Memòries d’una vella boja” (narrativa breu) han estat editades pel Servei de Publicacions de la UAB i s’exhibiran el 2 de desembre al Museu d’Art de Cerdanyola.