Els premis literaris de la UAB i Cerdanyola es presenten a la Setmana del Llibre en Català del 2022

participants de la presentació a l'escenari

La Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès van presentar els llibres guanyadors de la seva edició de premis del 2021, en el marc de la Setmana del Llibre en Català, que es va dur a terme del 9 al 18 de setembre a Barcelona.

El consistori i la Universitat convoquen el Premi de novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», el Premi de poesia «Miquel Martí i Pol» i el Premi de narrativa breu per a joves «Caterina Albert», anualment. Les obres guanyadores dels Premis Literaris són editades pel Servei de Publicacions, dins la col·lecció de creació literària «Gabriel Ferrater». Els darrers llibres publicats corresponen a l'edició de premis del 2021 i són la novel·la "Silenci al fiord", de Gemma Romeu Puntí, i el recull de poemes "Aixoplucs", de Josep Civit i Mateu.

Les obres es van presentar el dissabte, 17 de setembre, a les 12.30 h, a l'escenari número 2, del Moll de la Fusta. Posteriorment, els autors van signar exemplars dels llibres al mòdul de la Xarxa Vives d'Universitats (núm. 68).