S’obren les inscripcions als Premis Literaris 2021 de la UAB i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

Convocatòria 2021

La Universitat Autònoma de Barcelona i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès convoquen una nova edició del Premis Literaris per al 2021. Els originals es podran enviar a partir del dilluns 9 de desembre vinent, a través del formulari de la pàgina web del certamen.

La cita cultural, que té per objectiu promoure la difusió d’obres originals i inèdites escrites en llengua catalana, arrenca un any més amb les modalitats de premis següents:

• XXVII Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», dotat amb 3.000 euros
  • XXVI Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», dotat amb 1.000 euros
  • XII Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert», dotat amb 500 euros

El termini de presentació d’originals finalitzarà el dilluns 8 de febrer de 2021. Com és habitual, la modalitat de lliurament serà a través d’un formulari en línia habilitat a la pàgina web dels premis, des d’on també es podran consultar les bases corresponents a cada guardó i seguir les notícies de l’evolució del certamen.

D’altra banda, els guanyadors d’aquesta nova edició es donaran a conèixer en un acte de lliurament de premis que se celebrarà el 6 de maig, a la UAB, si les condicions respecte de la crisi sanitària de la covid-19 ho permeten.

Els llibres guanyadors del 2020

Les obres guanyadores de l’edició del 2020: Mentir a les mosques, de l’igualadí Arià Paco; Si l’oblit no em falla, del barceloní Albert Gavaldà; i L’Etna seu, de la lleidatana Anna Mateus, han estat publicades pel Servei de Publicacions de la UAB i ja es poden comprar en format imprès i electrònic a la pàgina web de l’editorial universitària (l’obra L’Etna seu només està disponible en format electrònic d’accés obert).

Etiquetes